söndag, mars 5

 

Struktur

Börjar få lite struktur på det hela. Inledningsvis kommer sidan främst att vara ett verktyg för folk av någon anledning undrar vad män har att skriva om att vara förälder. Alla som skriver under på värdegrunden får ha länk till sin sida här. För närvarande är vi 12. Jag är övertygad om att det finns många fler pappabloggare där ute. Det står fritt för alla att tipsa, men jag lägger inte till någon innan jag fått deras godkännande.Det vore naturligtvis käckt om vi på något sätt kunde få till en uppdateringssida typ tjejblogg. Tror dock inte att några sådana möjligheter finns med blogger. Och jag orkar inte lära mig något annat för stunden.

För eget bruk rekomenderar jag Bloglines, eller liknande tjänst, om man vill ha koll på uppdaterade bloggar.Det hade varit lite häftigt om vi kunde ha någon slags blogstaffet mellan oss. Den över på listan väljer föräldrarelaterat ämne/fråga som skickas vidare till den efter på listan. Dessa inlägg skulle då kunna ligga i en och samma post.

Valfisken har fått i uppgift att ge mig ett föräldrarelaterat ämne att skriva om. Jag har tolkat det som att han vill att jag ska fundera lite över hur väl det går att kombinera studier med faderskapet.

Ingen är naturligtvis tvingad att länka "Farsor som bloggar" från sin egen blogg. Jag tycker dock att det hade varit käckt om så många som möjligt gjorde detta. På så sätt kan fler pappor få reda på att vi finns. Kommersiell reklam finns det nämligen ingen budget för :)mvh / Baloo

Comments: Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?